Üretmeye Devam Etmek

Son zamanlarda blogda başlığını atıp yazmadığım bir sürü yazı oldu. Kimi hikaye kimi ise denizcilik üzerine projelerdi. Bazısı saçma geldi vazgeçtim. Bazısıda bir türlü zihnimde toparlanmadı. Uzun zamandır youtube kanalı içinde içerik üretmiyorum. 20 saniyelik manzara kesitleri çektim fakat bunları bir türlü montajlayamadım. Bana manasız gelmeye başladı. Senaryo film vs işleri hep iptal oldu. O sektörden de bize ekmek çıkmayacağını zar zor anladık. Bu süreçte hiç mi üretmedin diye sorarsanız ürettim fakat Kabotaj Bayramı için yazdığım yazı dışındakiler bir hatası olmamasına rağmen beni tatmin etmediler. Önceden bir olayı anlattığım yazılar kaleme alırken şimdi fikir yazıları kaleme almak daha çok hoşuma gidiyor. Bu yazılarda bazen bazı kısımlar gereksiz bir hücuma dönüşüyor ama bunları tekrar okuduktan sonra törpülüyorum. Kendime belli kavramları ve kelimeleri kullanmama yasağı koydum. Konuyu anlatırken basite kaçılmamış, daha özgün bir üslup kullanmak amacıyla bunu yapıyorum. Diğer bir sebep ise bazı kavramlar o kadar çok tekrar edilip içi boşaltılıyorki bu sözcüklerden artık soğuyorum. Bu sıralar yazamamama taktığım kulp şehir dışında olduğum için kaynaklarımın yanında olmaması. Yazamamamda etkisi var ama asıl etken artık yazmak keyif vermiyor. Konu yine dönüp dolaşıp yazılanların tatmin etmemesine geliyor. Yazdığım ama hayata geçmemiş yığınla proje var. Artık kimseye okuması için yollamıyorum. Gerek yok. Yazma işini paraya çevirelim dedik bir ses çıkmadı. Böyleyken böyle. Kalem sonu olmayan işler için kağıtla buluşmak istemiyor artık.

Yorumlar

  1. Üstad bütünleştirmek gibi bir sorun var. En iyisi fikirleri parça parça, listeli sırayla yayınlamak. Bütün bir kompozison olmasına gerek yok bence.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar