Şafaktan önce

Sanırım hayatımın en belirsiz ve hedefsiz zamanlarından birindeyim. Herkesin makinesine tam yol verdiği dönemde benim makine telgrafım stand by emri üzerinde kalmış öylece bekliyor. İzlemeniz, görmeniz, dinlemeniz, tadmanız, okumanız, dolaşmanız gereken 15, 20, 30, 50, 100 şey listelerini her zaman klişe bulmuşumdur. Kime göre, neye göre? Ama insan kendisiyle çelişen bir varlıktır ve bugün bu stand by durumuna karşı ölmeden önce yapılacaklar listemi yapmaya karar verdim. Büyük ihtimalle bu listedekileri erteleyip duracağım. Diğer bir ihtimal daha var: hepsini birden yapmaya çalışmak. Ben çok sabırsız biriyimdir. Bir şey olacaksa hemen şimdi olsunculardanım. Sanki doktor 6 ay ömrün kaldı demiş gibi yaşıyorum. Ya da şafak söktüğünde o görünmez sayacımızın saymayı bitireceği gibi. Eğer gerçekten 6 ayım kalsaydı o süreyi beklerken sabırsızlanır ertesi sabah kendimi köprüden atardım belkide. Büyük Friedrich derki Zeytin dalı ve defne çelengi arasında seçim yapma serbestliği olduğunda, bir savaş ilanının köleliği ve yıkımı ancak geçici olarak erteleyebileceği sıkıntılı zamanı beklemektense, bir saldırı savaşına girişmek daha iyidir. Bende diyorumki ölümün gelmesini beklemektense sen ona yürümeye başla. Her neyse konumuz bu değil görünmez sayacım tanrı tarafından durdurulana kadar yaşamaya niyetliyim. Öyleyse listemize geçelim. 
  • Amatör denizcilik belgesi al. (10. 08. 2021 aldım)
  • Kısa mesafe telsizcilik belgesi al. (09. 08. 2021 aldım)
  • Yelken eğitimi al.
  • Bir yelkenli al.
  • Azor adalarına git.
  • Tek başına Atlantik'i geç.
  • Dorado yakala.
  • Küba'ya git.
  • Tüm Anadolu kıyılarını tekne ile gez.
  • Kalamış - Çanakkale arası 141 millik rotayı yelkenli filika ile tamamla.
  • Yelkenli tekne ile İstanbul'dan Sivastopol'a git.
  • Bir hafta Prag'da yaşa.
  • Bir hafta Lübnan'da yaşa.
  • Bir hafta Venedik'te yaşa.
  • Bir hafta Paris'te yaşa.
  • Bir hafta Londra'da yaşa.
  • Bir hafta Moskova'da yaşa.
  • Berlin ve Hamburg'daki müzeleri gez.
  • Amerika'yı gör.
  • Spitfire ile uç.
  • Mosin nagant ve M1 Garand ile ateş et.
  • Savaş gemilerinde toplamda 24 saat seyir yap. (Şimdilik 2 farklı gemide toplam 6 saat seyrim var.)
  • Kamp kur.
  • Sürekli ertelediğin Scappavia yazısını yaz. (5 Ağustos 2019 yazmayı bitirdim.)
  • İki kitap yayınla. (İlk kitabım TCG Dumlupınar 25 Eylül 2020'de yayımlandı.)
  • Bir imza günü düzenle.
  • Bir konferans ver. (Online olarak 134. Yılında Türk Denizaltıcılığı üzerine bir sanal konferans düzenledim.)
  • Bir müze kur ya da bir müzede müdür ol.
  • Hayal ettiğin çalışma odasını evinde oluştur.
  • Bir daktilo al.
  • Sağlam bir oyun bilgisayarı topla. (Toplamadım ama laptop olarak aldım. Şubat 2021)
  • İyi bir romancı olamasan bile iyi bir hikayeci ol. (Bir youtube kanalının düzenlediği 15 dakikada en fazla 150 kelimenin kullanılacağı kısa hikaye yarışmasında birinci oldum. Bu maddeyi tamamladım saymaya elbette yetmez ama bu yolda önemli bir adım diyebiliriz. :) )
  • Kafandaki senaryoyu yaz.
  • Orada bıkana kadar kal. (Orasının neresi olduğu bana kalsın)

Yorumlar

  1. Eski bloglarımın birinde benim de benzer bir listem vardı. 30 yaşına kadar yapılacak 30 şey diyeydi sanırım. Şu an tam hatırlayamıyorum. Biraz uçuk kaçık şeyler de ekledim ki pek tamamlayamadım. Sonra blogu kapatınca kaldı ama liste üzerine uğraşmak ve yaptıkça yeni bloga yazı hazırlamak pek keyifliydi. Erkek arkadaşımla şimdi bir karavan aldık ve benzer bir liste oluşturmayı planlıyorum.

    Bu arada bizim aktüel blogumuza da beklerim :)

    httpss://www.wearethehippies.com

    Karavanla ilgili de sayfamız şöyle: https://instagram.com/luckygreenvanlife

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram hesabınıza ve blogunuzu ziyaret edeceğim. Sevgiler :)

      Sil
  2. https://www.wearethehippies.com

    Bir s fazla olmuş :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar