Son zamanların özeti

Buraya bir şey yazmayalı uzun zaman oldu. Eylül ayından bu yana hem çok yoğun geçmiş hem de bir şey yapmamışım gibi geliyor bana. Kitap meselesine çok takılıp kaldım. Bir iş sonuçlanmadan yeni bir şeye başlayamama gibi bir sorunum var. Kendimi zorlayarak üç hikayeden oluşan bir şey yazmaya başladım ama sonra okulu bahane ederek ara verdim. Bu aralar her şeyi ara tatile iteliyorum. 4 yıldır bu şehirdeyim ama kendimi hala geçici gördüğüm için bir işe başlamak için hep İstanbul'a dönüşümü bekliyorum. Hikayelerin dışında birde film projesinin gaza getirmesiyle "ben de yazıcam" diye başlığını atıp İstanbul'a bıraktığım bir senaryo projem var. Konusu açılmışken film projesi son dönemde dahil olduğum işler arasında gerçekten benden isteneni verdiğimi hissettiğim ve tatmin olduğum bir proje oldu. Ekip bir kez film sektörüne girenin bir daha çıkamayacağını söylüyor. Bu durum hoşuma gitmedi değil. Kendi mesleğimle harmanlarsam güzel şeyler ortaya çıkacaktır. Özel hayatımda sonlandırdığım şeyler oldu. Kafam bu nedenle biraz daha rahat. Son sınıf olmanın gerilimini fazlasıyla hissetmeye başladım. Son dönemde bulaştığım diğer bir şeyse youtube. Uğur anlatıyor diye bir seriye başladım ama beklediğim ilgiyi göremedim gibi hissediyorum. Samimi gördüğüm ve birçok kez destekleyen çok kişi bu kanal ile alakadar olmadı. Aksi şekilde okulda bir çok kişi Instagram hesabımdan görüp desteklediklerini söylediler. Dediğim gibi bazen arkanızda binler olsada tek bir kişinin karşınızda olması insanı olumsuz etkiliyor. Bazen diyorum herkes işinde gücünde ayıracakları vakti yok. İnsanları zorlayamamda. Diğer yandan kanalda çok bir şey sunmuş değilim insanlara. 18 konudan oluşan bir video listem var. O videolardan sonra ilgi artabilir. Bu bana iyi bir ders oldu aynı zamanda. İnsanlara çok fazla güvenerek ya da insanlar için ne ifade ettiğiniz konusunda fazla iyimser hareket etmenin sonucunda olanları gördüm. Son 7 aydır azalmayan ve dallanıp budaklanarak beynimi saran tek düşünce var o da teknede yaşamaya başlamak ve Atlantik'i tek başıma geçmek. Tüm yaptıklarım işte bunu başarmak için bir araç. Son zamanların özeti işte bu.

Yorumlar

Popüler Yayınlar