Haftalar Sonra

Haftalar sonra ilk kez yazıyorum bloguma. Twitterdan takip ediyorsanız son dönemlerde tek bir şeye takmış olduğumu göreceksiniz. İlk kitabımı yazıyorum. Bu ilk çalışmam değil ama bu kadar kapsamlı bir şey ilk kez hazırlıyorum. Amacım kapsamlı bir kaynak hazırlarken etik değerlerden taviz vermemek. Olabildiğince özgün ve sağlam kaynak/delillere dayanan bir metin oluşturma gayreti içersindeyim. En ufak bir şüpheye düştüğümde "Bunu önüne koyduklarında neye dayanarak yazdığını gösterebilecek misin?" sorusunu soruyorum kendime. Kaynakçası, dipnotları ile üfürükten bir derleme değil bir araştırma kitabı olacak. Bu kitap bir çıkış olacak benim için. Hem ilk yarı akademik eserle sahaya çıkış hem de ekonomik özgürlüğümü elde etmem konusunda bir çıkış yolu. Kendi ayakları üzerinde durmaya bir adım daha. Bu zaman kadar 4 çalışmam yayımlandı. Tek kuruş kazanmadım. Kazancım yazarlık yolunda edindiğim tecrübedir. Şimdi bu kazancı harcıyorum. İlk kez kaynak taramıyorum, ilk kez yazım planı oluşturmuyorum, ilk kez iki cümleyi yan yana getirmiyorum. İşte kazancım budur. Bu kitap bana güvenenlerin boşa güvenmediklerinin bir nişanesi olacak.

Yorumlar

Popüler Yayınlar